برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «یاوران حجاب» تجلیل شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان از برگزاری آیین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «یاوران حجاب» خبر داد و گفت: این رویداد با همکاری ستاد کانون‌های مساجد خوزستان برگزار شد.

«سید ستار فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «یاوران حجاب» با هدف گرامیداشت روز جهانی حجاب و عفاف و همچنین توسعه و ترویج نهضت مطالعه و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و به میزبانی کانون باقرالعلوم مسجد حضرت معصومه (س) مسجدسلیمان برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مسجدسلیمان با بیان اینکه انجام امورات فرهنگی هنری در مساجد که میزبان آنان جوانان و نوجوانان هستند می‌تواند ما را به آینده‌ای روشن امیدوار کند افزود: حجاب و عفاف تنها ویژه بانوان نیست و در کنار یک خانم با حجاب قطعا یک مرد با عفت نیز وجود دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در این مراسم از 10 نفر برگزیده این مسابقه تجلیل و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد تصریح کرد: خانم‌ها مریم غبیشاوی و زهرا غبیشاوی از بندر امام، خانم یعقوبی  از قم، جلیل جباری جبر و خانم‌ها جباری جبر و جباری از ماهشهر، حاجتی نسب  از مسجدسلیمان، خانم خادم از اصفهان، خانم خادم اندیمشک و سید علی غزالی از تبریز در این رویداد برگزیده شدند.

 

کد خبر 1079501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha