افراد قبل از مراجعه به مراکز واکسیناسیون در سامانه سلامت ثبت نام کنند

علوی با تاکید بر اینکه افراد قبل از مراجعه به محل واکسیناسیون حتما در سامانه سلامت ثبت نام کنند گفت: از قابلیت های این سامانه می توان به تعیین مرکز واکسیناسیون از سوی افراد اشاره کرد.

«سید محمد علوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پس انجام واکسیناسیون ها در استان خوزستان شامگاه گذشته مجوز واکسیناسیون افراد بالای 45 سال صادر شد که این نشان از موفقیت خوزستان در واکسیناسیون است.

 

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: مراکز تجمیعی ما در دو شیفت در حال واکسیناسیون هستند که بالاترین آمار روزانه 19 هزار نفر را توانسته اند واکسن بزنند.

 

وی با بیان اینکه استان خوزستان عملکرد مطلوبی نسبت به سایر استان ها در بخش واکسیناسیون داشته است اضافه کرد: به جرات می توان گفت که در افراد 80 سال بالای 80 درصد و در افراد 75 سال 93 درصد واکسیناسسیون انجام شده است.

 

علوی با تاکید بر اینکه افراد قبل از مراجعه به محل واکسیناسیون حتما در سامانه سلامت ثبت نام کنند یاد آور شد: از قابلیت های این سامانه می توان به تعیین مرکز واکسیناسیون از سوی افراد اشاره کرد؛ ثبت نام در سامانه از معطلی در مراکز واکسیناسیون و شلوغی و همچنین خستگی بیش از اندازه پرسنل جلوگیری می کند.

 

کد خبر 1079516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha