منابع طبیعی دهلران به صورت شبانه روزی در حال جهاد است

امام جمعه شهرستان دهلران گفت: خدمات و اقداماتی که منابع طبیعی در گرمای بالای ۵۰درجه به صورت جهادی و شبانه روزی در سطح شهرستان انجام می دهد قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام «سید محسن موسوی» در دیدار رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی دهلران، به پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه تهران به امامت آیت الله طالقانی در سال ۵۸ پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره  و اظهار کرد: نماز و نماز جمعه از اهمیت بسیار بالای برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه نماز ارتباط با خداوند متعال است، گفت: نماز جمعه یکی از مهم ترین رویدادها و تجمعات مسلمانان و نمایشی از قدرت سیاسی اجتماعی اسلام است که باید هرچه باشکوه‌تر انجام شود.

 

امام جمعه دهلران ادامه داد: همانگونه که پیامبر اسلام (ص) فرمودند، نماز جمعه ثواب حج را دارد و لذا تقارن پنجم مرداد با ماه ذی الحجه فرصت خوبی برای بهره مندی از آثار و برکات معنوی این فریضه عبادی و سیاسی است.

 

وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود، یادآور شد: در سال‌های اخیر شاهد تلاش‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی در سطح شهرستان هستیم که قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: توسعه نهالستان، افزایش درختان دست کاشت و اقدامات بیابان زدایی که در سطح شهرستان انجام شده یک کار جهادی است و باید تداوم داشته باشد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران اظهار کرد: تلاش مجموعه همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان توسعه و حفاظت از عرصه‌های مختلف منابع طبیعی است.

 

«نصراله پارسه» ضمن تبریک پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه بعد از انقلاب،گفت: وحدت و همگرایی را یکی از مهمترین دستاوردهای نماز جمعه در بین مسلمانان الخصوص کشور ما است.

 

وی ادامه داد: منابع طبیعی حسب وظیفه ذاتی خود علاوه بر حفاظت و حراست از عرصه‌های ملی تلاش کرده هموراه در کنار مردم باشد.

 

پارسه به مشکلات تنش آبی خوزستان اشاره کرد و افزود: حسب دستور مدیرکل منابع طبیی استان و در راستای خدمت به مردم چندین دستگاه تانکر برای آب رسانی به شهر و روستای استان خوزستان اعزام کرد تا توانسته باشد در این شرایط سخت در کنار مردم باشد.

 

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دهلران اظهار کرد: توسعه نهالستان دهلران و تولید یک میلیون ۲۰۰ هزار اصله نهال در راستای شعار سال رهبری برای اولین بار در شهرستان این میزان نهال تولید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این میزان نهال تولید شده علاوه بر تأمین نیاز ایجاد کمربند سبز، ایجاد بادشکن مزارع و زراعت چوب در بین دیگر شهرستان های و مردم در سال جاری توزیع خواهند شد.

کد خبر 1079521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha