اعطای ۱۱ هزار فقره تسهیلات بانکی به بازنشستگان خراسان جنوبی

باقری نژاد با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته بیش از ۱۱ هزار و ۳۰۰ فقره وام ۱۰ میلیون تومانی ضروری به بازنشستگان استان پرداخت شده است، گفت: کمترین میزان نارضایتی بازنشستگان مربوط به خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد باقری نژاد» امروز (5 مرداد) در ستاد استانی تکریم بازنشستگان با بیان اینکه هم اکنون بیش از 16 هزار 571 نفر بازنشسته در خراسان جنوبی داریم، اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که در این دولت صورت گرفت، همسان سازی حقوق بازنشستگان است که طبق آن حقوق بازنشستگان در سال جاری نسبت به سال 99 بیش از 92 درصد افزایش دارد.

 

وی با بیان اینکه سال قبل بازنشستگان به طور میانگین ماهانه سه و نیم میلیون تومان حقوق دریافت می کردند که این مبلغ اکنون به بیش از هفت میلیون تومان رسیده است، افزود: در خراسان جنوبی 69 درصد بازنشستگان مربوط به اداره آموزش و پرورش هستند.

 

مدیر صندوق بازنشستگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان هم افزایش داشته است، اظهارداشت: بیش از 13 طرح معیشتی در خراسان جنوبی ویژه بازنشستگان اجرا شده است که این طرح ها قدرت خرید بازنشستگان را 30 درصد بالاتر برده است.

 

باقری نژاد با اشاره به اینکه طی یکسال گذشته بیش از 11 هزار و 300 فقره وام 10 میلیون تومانی ضروری به بازنشستگان استان پرداخت شده است، اظهارداشت: کمترین میزان نارضایتی بازنشستگان مربوط به خراسان جنوبی است.

 

وی گفت: همچنین در سال قبل حدود 78 فقره تسهیلات به فرزندان بازنشستگان پرداخت شده است.

 

باقری نژاد افزود: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متاسفانه جلسه ای برای تکریم بازنشستگان نمی توانیم بگیریم اما فرمانداران و روسای ادارات هر کدام به صورت جداگانه از بازنشستگان خود تقدیر کنند.

 

 

 

کد خبر 1079526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha