اعزام کاروان سلامت به روستای پارسانیان برای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز از اعزام کاروان سلامت شامل امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت به روستای پارسانیان برای ارائه خدمات پزشکی و بهداشتی به روستای پارسانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سقز گفت: با توجه به وضعیت معیشت مردم، دور افتاده بودن و محرومیت اهالی این روستا اقدام به برپایی کاروان سلامت با حضور نیروهای امدادی و دواطلبان  در این روستا شد که از روستا های اطراف نیز جهت ویزیت و خدمات پزشکی مراجعه کردند.

 

 

دکتر محمد سرکوت غوثی بیان داشت: در این اقدام خدا پسندانه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان، مامایی، پرستاری، داروی رایگان، تزریقات و سرم تراپی، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی(شامپو، خمیردندان، صابون، پک بهداشتی زنانه، شامپو بچه) و آموزش مین و مخاطرات به ۳۱۷نفر ارائه گردید که ارزش ریالی خدمات صورت گرفته بیش از صد و سی میلیون ریال است.

 

دکتر غوثی تصریح کرد: با مساعدت معاونت بهداشت و توانبخشی جمعیت هلال احمر کردستان یک دستگاه داروخانه سیار به روستا پارسانیان اعزام شد که در امر توزیع دارو بسیار موثر بود.

 

 

وی افزود: به همت مسئولان بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها مقداری البسه، کفش و کتاب داستان برای کودکان در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد و طی درخواست دهیاران و اعضای شورای روستای فوق ذکر مبنی بر ایجاد خانه هلال در این روستا هماهنگی‌های لازم حاصل شد.

 

 

گفتنی است؛ این کاروان با همکاری معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر کردستان، بخشداری امام، بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها، خانه داوطلب شهرستان به روستای پارسانیان اعزام شدند.

کد خبر 1079559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha