ضرورت حمایت ویژه ائمه جمعه و جماعات مساجد از فعالیت های کانون های فهما

مظاهری بر ضرورت حمایت ویژه ائمه جمعه و جماعات مساجد از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: این حمایت موجب می شود تا نوجوانان و جوانان به انجام فعالیت های فرهنگی هنری مسجد تشویق شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد «محمدرضا مظاهری» در آیین افتتاحیه طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» که با حضور کانون های منتخب به میزبانی شهرستان بروجن برگزار شد، اظهار داشت: انتظار می رود ائمه جمعه و جماعات مساجد حمایت های بیشتری از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این حمایت موجب می شود تا نوجوانان و جوانان به انجام فعالیت های فرهنگی هنری مسجد تشویق شوند.

 

وی یادآور شد: فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در طرح «تابستانه فهما» باید طبق دستور العمل های بهداشتی در خصوص ویروس کرونا برگزار شود و مدیران کانون ها باید تاییدیه های لازم را برای برگزاری کلاس ها از ستاد مبارزه با کرونای استان اخذ کنند.

 

مظاهری گفت: طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» سال ۱۴۰۰ با رويکرد شبکه سازی و جريان سازی، استفاده از ظرفيت های مردمی و فعالان اجتماعی محله، غنی ‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با محوريت امام جماعت مساجد و با همکاری آموزش و پرورش برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این طرح فرهنگی از ۱۰ تیر آغاز و تا پایان شهریور سال جاری به میزبانی کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت غیرحضوری و مجازی اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در این طرح ثبت‌نام کنند.

 

 وی گفت: سامانه این طرح در سامانه شاد نیز معرفی شده و دانش‌آموزان در هر بخشی که علاقه‌ مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

خاطرنشان می شود: مسابقات کتابخوانی، جشنواره ‌های هنری، فیلم کوتاه و کلاس‌ های آموزشی متعدد از جمله بخش‌های مختلف طرح «مدرسه، مسجد، تابستان» است.

 

کد خبر 1079564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha