هنر باعث توسعه و پیشرفت رویکردهای جامعه می شود

سهرابی گفت: قرار گرفتن هنر به عنوان اولویت در کنار مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر مسایل روز باعث توسعه و پیشرفت بیش از پیش تمام رویکردهای جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (سه شنبه 5 مرداد) در بازدید از کارگاه استاد «مجید رستگار» و همسر هنرمندش «سعیده زارعی فر» گفت: قرار گرفتن هنر به عنوان اولویت در کنار مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سایر مسایل روز باعث توسعه و پیشرفت بیش از پیش تمام رویکردهای جامعه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ادامه داد: توسعه جامعه با پرداختن به هنر شکل می یابد و موجب می شود تا زمینه ارتقای جامعه در زمینه های مختلف فراهم شود.

وی اضافه کرد: کارهای استاد «رستگار» در خوشنویسی و «سعیده زارعی فر» در زمینه تذهیب و نگارگری قابل توجه است و فرصت خلق آثار هنری مطلوبی در نمایشگاه هنری این 2 هنرمند فراهم شده است.

سهرابی تاکید کرد: لازم است تا آثار ارائه شده در سطح شهر از ارزش بالاتری برخوردار باشند تا شايسته شهر هنر پرور شیراز و مردم آن باشد.

خاطر نشان می شود، «مجید رستگار»، کارشناس هنرهای تجسمی و دارای درجه استادی خوشنویسی و عنوان دار بسیاری از جشنواره های ملی و داور مسابقات هنری است و همسرش نیز کارشناس هنرهای تجسمی بوده و در زمینه تذهیب و نگارگری فعالیت دارد که بسیاری از آثار خوشنویسان برجسته با تذهیب زیبای وی جان بیشتری گرفته است.

کد خبر 1079583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha