برگزاری ۱۰ رزمایش مواسات و همدلی در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل

امام جمعه آران و بیدگل از برگزاری ۱۰ رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی طی یک سال گذشته در ستاد نماز جمعه این شهر خبر داد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه گفت: ستاد نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل در یک سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی و لزوم توجه بیشتر به نیازمندان بیش از 10 رزمایش مواسات و همدلی برگزار کرده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: در این رزمایش ها که با همکاری خیرین و نهادهای مختلف از جمله ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، بیش از سه هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: همچنین طی یک سال گذشته ۶۲۵ کارت هدیه به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال تهیه و به نیازمندان شهر اهدا شد.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل ادامه داد: در طول یک سال گذشته همایش ها و گردهمایی های مختلف همچون خادمان نماز جمعه، روحانیون و ائمه جمعه و جماعات، مداحان و هیئات مذهبی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در این ستاد برگزار شده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: حضور در مساجد مختلف، حضور در جمع عزاداران حسینی در تکایا و حسینیه ها، نشست با اقشار مختلف مردم، حضور در جمع صاحبان صنایع و اساتید و دانشجویان، برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی، تجلیل از نخبگان در نماز جمعه، برگزاری منظم جلسات ستاد احیا، افتتاح پروژه های مختلف، برگزاری جشن شکرگزاری حضور ۷۳ درصدی مردم از دیگر برنامه های ستاد نماز جمعه بوده است.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود:  افتتاح مرکز نیکو کاری نهاد نماز جمعه با مجوز رسمی از کمیته امداد امام خمینی (ره) و کانون فرهنگی نهاد نماز جمعه، تشکیل هیأت اندیشه ورز با دعوت از نخبگان و اساتید دانشگاه ها و تاسیس دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه در یک سال اخیر است.

 

حجت الاسلام سلیمانی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و کتابخوانی همچون مسابقه غدیر، قدر قرآن، همای رحمت با همکاری نهادهای فرهنگی، پیگیری جانمایی و اختصاص دو هکتار زمین از سوی مسکن و شهرسازی جهت احداث باغ موزه شهدا، تشکیل شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی ستاد نماز جمعه، تشکیل شورای راهبری روحانیت از دیگر اقدامات ستاد نماز جمعه طی این مدت است./

کد خبر 1079628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha