مداحان نیازمند هم افزایی و هم گرایی هستند

آبفروش گفت: دشمنان در هم افزایی یکدیگر دست برتر را نسبت به ما دارند و در مواقع مختلف به زیبایی از یکدیگر حمایت می کنند، باید عنوان کنم که مداحان نیز باید در مواقع مختلف از یکدیگر حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رحیم آبفروش» عصر امروز (سه شنبه 5 مرداد) در نشست فوق العاده ستایشگران جوان اهل بیت (ع) که در قرارگاه کربلای استان خوزستان برگزار شد اظهار کرد: بیش از 2 سال از نشست ستایشگران اهل بیت کشور گذشته است و امروز هفتمین جلسه ستایشگران جوان اهل بیت با عنوان الی الحبیب به صورت فوق العاده در استان خوزستان برگزار شد.

 

دبیر جامعه ایمانی مشعر با بیان اینکه این تجمع ها و نشست ها بدون بخشنامه یا چارت اداری تدوین و کاملا خودجوش است افزود: مداحان و ستایشگران اهل بیت (ع) خدمت رسانی به مردم را از وظایف خود می دانند و به جرات می توان گفت مراسم مناجات خوانی در شب های ماه مبارک توسط این مجموعه جوان در سراسر کشور تشکیل شد.

 

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که هیئت تنها مناسک نیستند اضافه کرد: در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری باید عنوان کنیم ما ستایشگران انقلابی برای دفاع از انقلاب در میدان حاضر هستیم و شعار «خادم هیئت، خادم مردم» سرلوحه کار ما است.

 

آبفروش با بیان اینکه ستایشگران و مداحان به شدت نیازمند هم افزایی و همگرایی هستند تصریح کرد: دشمنان در هم افزایی یکدیگر دست برتر را نسبت به ما دارند و در مواقع مختلف به زیبایی از یکدیگر حمایت می کنند، باید عنوان کنم که مداحان نیز باید در مواقع مختلف از یکدیگر حمایت کنند.

 

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که این نشست ها به صورت استانی برگزار شوند و تنها در تهران متمرکز نباشد عنوان کرد: امروزه مقام معظم رهبری موضوع خانواده را از ستایشگران می خواهند و مداحان در اشعار خود باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

دبیر جامعه ایمانی مشعر در پایان از صندوقچه روضه خانگی رونمایی کرد و یاد آور شد: این صندوقچه تمام ابزاری را که یک هیئت خانگی نیاز دارد در خود جا داده و امیدواریم که خیرین با تامین هزینه این صندوقچه ها هیئت های بیشتری در سراسر کشور را مجهز کنند.

 

کد خبر 1079648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha