اطعام ۲۵ هزار نفری در روز عید غدیر به همت بچه‌های  مسجد جامع قائم(عج)

حجت‌الاسلام نظری از اجرای طرح «اطعام علوی» در مسجد جامع قائم(عج) خبر داد و گفت: در روز عید غدیر اطعام علوی میان ۲۵ هزار نفر از گروه‌های هدف مسجد ازجمله ایتام و نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام«حمید نظری»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای طرح «اطعام علوی» همزمان با عید غدیر و به همت کانون فرهنگی هنری موعود مسجد جامع قائم(عج) شهریار خبر داد و اظهار کرد:امام صادق(ع) فرموده اند: ثواب غذا دادن به مومن در عید غدیر خم برابر با ثواب اطعام یک میلیون پیامبر(ص)، صدیق و شهید است، به همین جهت کانون فرهنگی هنری موعود مسجد قائم(عج) امسال بری چندمین سال متوالی اقدام به اجرای طرح «اطعام غدیر» کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد جامع قائم(عج) شهرستان شهریار افزود: امسال در قالب اجرای این طرح ۲۵ هزار نفر را اطعام می کنیم.

 

حجت الاسلام نظری خاطر نشان کرد:  در عید غدیر سال گذشته ما میان 15 هزار نفر و در ماه مبارک رمضان 25 هزار پرس غذای گرم را میان افراد بی بضاعت و دوستدار اهل بیت(ع) به نیت فرج حضرت مهدی(عج) توزیع کردیم و امسال نیز در عید غدیر ایتام، نیازمندان و گروه های هدف دیگر را اطعام می کنیم.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: علاقه مندانی که تمایل دارند، در این طرح شرکت کنند، می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037691634252654 به نام بنیاد خیریه حضرت زهرا(س) واریز کنند.

 

حجت الاسلام «نظری»، یکی از رویکردهای فعالیتی این کانون در مناسبت ها را راه اندازی «کاروان شادی» در فضاهای باز و در جوار مجتمع های مسکونی دانست و گفت: به مناسبت عید غدیر با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های فرهنگی و شاد و مفرحی vh برای اهالی این منطقه از شهرستان شهریار برگزار می کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت قائم(عج) شهریار خاطرنشان کرد: این کانون از سال ۸۷ با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و از زمان تاسیس تاکنون در محورهای ازدواج، خدمات عمرانی، تعمیر منازل، ترک اعتیاد، اشتغال زایی، بهداشت و درمان، دانش آموزی، حقوقی، جهاد علمی و مشاوره به مردم محروم و حاشیه نشین شهریار خدمات گسترده ای ارایه داده است.

 

کد خبر 1079665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha