توزیع ۲ هزار بسته گوشت توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد

حجت الاسلام سالاری از توزیع ۲ هزار بسته گوشت همزمان با عید غدیر توسط کانون های مساجد استان یزد در بین نیازمندان خبر داد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، ضمن گرامیداشت عید غدیر گفت: همزمان با این عید بزرگ، تعداد 2 هزار بسته گوشت قربانی توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد جهت توزیع در بین نیازمندان تهیه و توزیع شد.

وی افزود: این بسته های گوشت یک و نیم کیلویی صبح امروز در بین کانون های مساجد یزد و اشکذر توزیع شد که تعداد 46 کانون فرهنگی هنری مساجد وظیفه دارند تا این بسته های گوشت را در بین نیازمندان منطقه خود توزیع کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: این ایام فرصتی مغتنم برای ترویج و گسترش فرهنگ غدیر و اطعام به نیازمندان و همچنین جذب جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: این برنامه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قم و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کانون های مساجد استان سعی کرده اند در جهت حمایت از نیازمندان اقدام های گوناگونی را داشته باشند و از همین رو است که سعی داریم تا از حمایت های خیرین نیز استفاده کنیم.

 

کد خبر 1079708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha