بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: استاندار اصفهان در سفر به شهرستان آران و بیدگل یک پروژه عمرانی و خدماتی را افتتاح و از چند پروژه عمرانی در حال احداث بازدید کرد.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: استاندار اصفهان در سفر به شهرستان آران و بیدگل یک پروژه عمرانی و خدماتی در روستای حسین‌آباد بخش کویرات را افتتاح و از چندین پروژه در این شهرستان بازدید کرد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: در سفر یک روزه دکتر عباس رضایی به آران و بیدگل، ساختمان آتش‌نشانی روستای حسین‌آباد بخش کویرات با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

 

بایبوردی افزود: در طول ۸ سال دولت تدبیر و امید بیش از ۷۰۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵ هزار میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح شده است. همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۴۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۵۰ میلیارد ریال در شهرستان آران و بیدگل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: استاندار اصفهان در ادامه سفر خود به شهرستان آران و بیدگل ضمن دیدار عمومی با برخی از روستاییان روستاهای کاغذی و فخره در بخش کویرات این شهرستان از مجتمع آموزشی - ورزشی در حال احداث زنده‌ یاد سبزپوشان در روستای حسین‌آباد بخش کویرات بازدید کرد.

 

بایبوردی افزود: استاندار اصفهان همچنین از روند تکمیل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) آران و بیدگل بازدید و بر تسریع تکمیل این بیمارستان تاکید کرد./

کد خبر 1079676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha