آیت الله صافی گلپایگانی  درگذشت حجت الاسلام حسینی را تسلیت گفت

آیت الله صافی گلپایگانی، حجت الاسلام سید رضا حسینی گلپایگانی را شاعر و مداح اهل بیت (ع) و خادم محرومان جامعه عنوان کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در پیامی ، درگذشت حجت السلام سید رضا گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر  است:

《عالم ربانی روحانی وارسته، مرحوم سلاله السادات حجه ‌الاسلام و المسلمین آقای حاج سید رضا حسینی گلپایگانی رحمه الله علیه موجب تأثر و تأسف گردید. آن عالم جلیل القدر که دارای محاسن و مکارم اخلاقی بود عمر پر برکت خود را در خدمتگزاری به آستان مقدس حضرت سید الشهداء علیه السلام و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام و خدمت به محرومان سپری نمود.
روحانی بزرگواری که مادح اهل بیت بود و اشعار بسیار زیبایی را در مدح و منقبت حضرات معصومین صلوات الله علیهم اجمعین سروده بود و با زهد و ورع و دوری از مظاهر فریبنده دنیا، زینت دین و چراغی روشن برای هدایت مردم بود.
این مصیبت را به اهالی شریف گلپایگان و بیت مکرم ایشان، آقازادگان محترم و جناب مستطاب حجه ‌الاسلام و المسلمین آقای محمدی تسلیت گفته ترفیع درجات آن فقید سعید و حشر و نشر با اجداد طاهرینش را از خداوند متعال مسئلت دارم.》

/

کد خبر 1079699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha