رسالت تمام انبیاء الهی با معرفی امیرالمومنین(ع) به نتیجه و ثمر رسید

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اهمیت تبیین حقیقت عید سعید غدیر خم گفت: رسالت تمام انبیاء الهی با معرفی امیرالمومنین(ع) به نتیجه و ثمر رسید.

« حجت الاسلام یوسفی» با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و اهمیت این روز عظیم به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از بزرگترین اعیاد عید سعید غدیر خم است که در خصوص اهمیت این روز عظیم می توان گفت که این روز اهمیت ویژه ای در تاریخ مسلمانان دارد. 

 

نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: تمامی انبیاء الهی مبعوث شدند تا زمینه بعثت خاتم پیامبران فراهم شود و این محقق شد. 

 

وی با اشاره به اهمیت تبیین روز غدیرخم بیان کرد: تلاش پیامبر اسلام (ص) نیز بر این امر بود که دین را با معرفی ولایت کامل کند و این آیه نازل شد « الیوم اکملت لکم دینکم و اتمت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا؛ امروز دین شما را برایتان کامل و نعمت خود را بر شما تمام کردم و اسلام را برای شما به عنوان آئینی برگزیدم» . 

 

وی ادامه داد:  آخرین سال حیات پیامبراسلام اختصاص پیدا کرد به اهمیت برپایی حج که در این خصوص مبلغان برای توجه دادن مردم به اهمیت این مناسک در آن سال اعزام شدند. 

 

حجت السلام یوسفی اظهار کرد: روز غدیر، پیامبر اسلام حضرت امیرالمومنین(ع) را به عنوان جانشین و ولیّ پس از خود معرفی کردند؛ بسیاری در اسناد معتبر شیعه و سنی این واقعه عظیم را نقل کردند.

 

به گفته وی، پس از آن انحراف و تحریفی در جریان غدیر اتفاق افتاد که با وجود آسیب های متعدد، دردمندان دین واقعیت غدیر را تبیین کردند و امروز حقانیت غدیر بیشتر از همیشه به مردم معرفی می شود. 

 

نماینده ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: اگر دنبال اکمال دین هستیم باید به این باور برسیم که دین ما با پذیرش و درک ولی فقیه در دوران غیبت امام معصوم(ع) کامل می شود. 

 

 

کد خبر 1079712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha