اهدای۱۴ سری جهیزیه برای نوعروسان در آران و بیدگل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل از اهدای۱۴ سری جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش این کمیته به مناسبت عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام پر فضیلت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم، با همکاری مراکز نیکوکاری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۴ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) آران و بیدگل به خانه بخت رفتند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل افزود: با اجرای این طرح تعداد ۱۴ سری جهیزیه شامل ماشین لباسشویی، اجاق گاز، یخچال فریزر، تلویزیون ال ای دی، جاروبرقی و یک سبد کالای معیشتی به میمنت ایام پر خیر و برکت غدیر و دهه ولایت به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت امداد اهدا شد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: در مراحل تهیه و توزیع جهیزیه مراکز نیکوکاری و سپاه پاسداران به همراه خیرین همکاری خوبی با کمیته امداد داشتند و امید است با هم افزایی بیشتر بتوانیم در چند مرحله دیگر جهیزیه تهیه و به افراد در نوبت دریافت جهیزیه اهدا کنیم.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) آران و بیدگل ادامه داد: همچنین توانستیم با هم افزایی با خیرین ، مراکز نیکوکاری و سپاه پاسداران  ۱۴ دستگاه کولر و ۶ دستگاه آبگرمکن دیواری برای رفع نیاز محرومین تهیه و به خانواده های نیازمند اهدا کنیم.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1079714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha