بسیجیان به نهادینه کردن و فرهنگ سازی در مسئله بهبود مصرف برق بپردازند

سردار سیف گفت: بسیجیان خود را موظف بدارند در راستای امر به معروف و نهی از منکر کمک کنند و به نهادینه کردن و فرهنگ سازی در مسئله بهبود مصرف برق بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «نصرت‌ الله سیف»، امروز (چهارشنبه 6 مرداد) در رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در استان های کشور به خصوص استان های گرم سیر افراد سالمند و بیمار وجود دارد که نیاز به برق دارند.

معاون عملیات سازمان بسیج کشور با یادآوری این مطلب که برخی بیماران در وضعیت بیماری کرونا، در خانه ها قرنطینه هستند که باید مسئولین اداره برق خودشان را جای آن افراد قرار دهند، اظهار کرد: افرادی هستند که از اکسیژن خانگی استفاده می کنند و حتی جانبازان شیمیایی هستند که در حالت عادی از اکسیژن استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه باید دست به دست هم دهیم کمک کنیم تا مشکل رفع شود، الان وضعیت موجود اینست ولی وضعیت مطلوب شکل دیگری است، افزود: برق امکان ذخیره سازی ندارد و پیشنهاد می کنم همه وزارت خانه ها باید این رزمایش را برگزار کنند.

سردار سیف با تاکید بر اینکه در تمام ادارات بسیجی وجود دارد که وظیفه دارند که موضوع امر به معروف و نهی از منکر در خصوص مصرف برق را در دستور کار قرار دهند، اضافه کرد: بسیجیان خود را موظف بدارند در راستای امر به معروف و نهی از منکر کمک کنند و به نهادینه کردن و فرهنگ سازی در مسئله بهبود مصرف برق بپردازند.

وی با یادآوری این مطلب که اگر خانم های خانه دار در مصرف بهینه فعالیت کنند، افزود: با نهضت کاهش مصرف در خانه ها اجرا کنند مسئله برق کشور حل می شود و حتی اشکال ندارد نمای ساختمان یک ماه خاموش شود تا بار مصرف برق کاهش یابد.

کد خبر 1079864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha