تونل اربعین ۱۰ روز دیگر بازگشایی می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از بازگشایی تونل اربعین (قلاجه) در محور ارتباطی ایوان به سمت اسلام آباد غرب در ۱۶ مردادماه خبرداد.

«عبدالله بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تونل اربعین (قلاجه) که از پنجم تیرماه به دلیل تکمیل روشنایی و اجرای تاسیسات مکانیکی و تهویه به مدت ۴۰ روز مسدود شده است شانزدهم مرداد ماه بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته می شود.

 

وی تصریح کرد: در این مدت تنها نیمی از روشنایی و جت فن‌های داخل تونل فعال بود که با تامین و انتقال از پست برق شهرستان گیلانغرب این مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

 

بهادری افزود: در این مدت رانندگان از مسیر اسلام آباد غرب، حمیل و سرابله و جاده قبلی گردنه قلاجه به سمت شهرستان ایوان به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده می کردند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رانندگان درخواست کرد: با صبر و شکیبایی و با توجه به علایم هشداردهنده همکاران راهداری و پلیس با ایمنی در این‌محور تردد کنند.
 

افتتاح و بهره برداری از تونل قلاجه (اربعین) علاوه بر نزدیکی در راه ارتباطی استان‌های ایلام و کرمانشاه به هم به ویژه شهرستان‌های ایوان از توابع استان ایلام و شهرستان گیلانغرب از توابع استان کرمانشاه، در سهولت تردد زائران اربعین حسینی در طول سال بویژه ایام اربعین حسینی که اوج تردد زائران است نقش مهم و بسیار حائز اهمیتی دارد.

کد خبر 1079880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha