آغاز زندگی مشترک ۳۵ زوج نیازمند زنجانی در روز عید غدیر

به گفته صفری، همزمان با عید غدیر ۳۵ زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان با حمایت و مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را در این روز بسیار مبارک آغاز می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: اگر فلسفه غدیر به درستی درک شود عاشورای دیگری تکرار نخواهد شد و مسئله غدیر منحصر به زمان و مکان خاص نبوده و به عنوان یک جریان ادامه دارد.

 

هدایت صفری با تأکید بر اینکه وظیفه کارگزاران محرومیت زدایی نظام در کمیته امداد درک صحیح از اهداف غدیر و حرکت بر محور ولایت به ویژه ایفای نقش موثر در حوزه واگذار شده به این نهاد است، افزود: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و تبیینی برای مددجویان عزیز تحت حمایت با هدف بیان فلسفه غدیر و بزرگداشت این روز با عظمت و تأثیر گذار در جریان سازی اسلام ناب محمدی(ص) از برنامه های این نهاد همزمان با این ایام است.

 

وی اجرای برنامه های فرهنگی،‌ نشست های بصیرتی در بستر فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فلسفه غدیر و غدیرشناسی، ارسال مطالب مرتبط با غدیر به دانش آموزان عزیز تحت حمایت و... از برنامه های مهم اجرایی این نهاد در این ایام عنوان کرد و افزود: اجرای طرح احسان علوی به منظور ترویج اطعام غدیر از برنامه های دیگر اجرایی کمیته امداد استان زنجان بوده که برنامه ریزی شده است با همکاری 139 مرکز نیکوکاری در سطح استان عملیاتی شود.

 

این مسئول همچنین اضافه کرد: در کنار اجرای سایر برنامه های فرهنگی و اعتقادی برای خانواده های عزیز تحت حمایت در روز عید غدیر و ایام منتهی به این روز با عظمت،‌ 35 زوج نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز با حمایت و مساعدت این نهاد راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را در این روز بسیار مبارک آغاز می کنند.انتهای پیام

کد خبر 1079912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha