بهره‌مندي ۷۰ كودك زير پنج سال از خدمات بهبود تغذيه كميته امداد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج گفت: ۷۰ کودک زیر ۵ سال دارای سوء تغذیه از سوی شبکه بهداشت شهرستان معرفی و خدمات بهبود تغذیه از این نهاد حمایتی دریافت می کنند.

«رضا داغستانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: 70 كودك داراي سوء تغذيه با همكاري شبکه بهداشت شناسايي‌شده‌اند كه خدمات بهبود تغذيه كودكان مشمول اين طرح در قالب تهيه سبد غذايي موردنياز اين كودكان به صورت مستمر به آن‌ها ارائه مي‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج افزود: کمك به بهبود تغذيه كودكان زير پنج سال داراي سوء تغذيه از خدمات كميته امداد در بخش بهداشت و درمان است كه با هدف ارتقا سطح سلامت اين گروه از جامعه هدف اجرا مي‌شود.

 

داغستانی گفت: این نهاد ماهیانه به ازای هر کودک سبد غذایی یک میلیون ریالی ارائه می‌دهد و این کودکان تا یکسال از این خدمات برخوردار می شوند و در صورت تایید شبکه بهداشت مبنی بر برطرف شدن مشکل، آنان از چرخه خارج و افراد جدید جایگزین می شوند.

 

وی ارائه سبد حمایتی به زنان باردار و مادران شیرده را از دیگر خدمات این نهاد برشمرد و افزود:  99 زن باردار و مادر شیرده از خدمات این سبد حمایتی در قالب بن کارت یک میلیون ریالی ماهیانه استفاده می کنند.

 

داغستانی گفت: زنان شیرده از زمان تولد فرزند تا 6 ماهگی و مادران باردار از چهار ماهگی تا زمان تولد فرزند از خدمات بهره مند می شوند.

 

وی افزود: 20 مادر باردار و شیرده در نوبت دریافت این خدمات هستند.

کد خبر 1079914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha