برگزاری مسابقات حفظ کل قران کریم مدهامتان به میزبانی استان های یزد، خراسان رضوی و قم

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در بازدید از اجرای مسابقات حفظ کل قرآن کریم خواهران در یزد گفت: مسابقات حفظ کل قران کریم مدهامتان به میزبانی استان های یزد، خراسان رضوی و قم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجتبی میرزایی نسب دبیر چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرانی مدهامتان ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور امروز با حضور در ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از اجرای مسابقات کشوری حفظ کل قران کریم خواهران بازدید کرد.

چهاردهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم با حضور بیش از 150 نفر از حافظان کل کشور به صورت مجازی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مدت سه روز در حال برگزاری است.

میرزایی نسب در این بازدید گفت: استان یزد دارای ظرفیت های فرهنگی، هنری و قرآنی بسیار خوب است که تاکنون نیز توانسته در سطح کشور برنامه های خود را به خوبی اجرا کند.

 

 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا ما سعی کردیم از ظرفیت فضای مجازی استفاده کنیم و برای نخستین بار این دوره از مسابقات را به صورت مجازی و به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد، خراسان رضوی و قم برگزار کنیم.

دبیر چهاردهمین جشنواره قرآنی مدهامتان ادامه داد: میزبانی بخش حفظ کل خواهران به استان یزد و حفظ کل برادران نیز به استان های قم و خراسان رضوی داده شد که استان یزد به مدت سه روز در حال برگزاری است.

وی گفت: تعداد 20 نفر از برگزیدگان این دوره از مسابقات نیز به مرحله حضوری دعوت می شوند و به صورت حضوری به رقابت می پردازند.

 

کد خبر 1079921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha