برگزاری ویژه برنامه های ایام دهه ولایت و امامت  توسط کانون باقرالعلوم (ع) خرمشهر

شامیان از برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر خم و ایام دهه ولایت و امامت توسط کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) در مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر خبر داد.

«محمد علی شامیان» ظهر امروز (چهار شنبه ۶ مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، عید غدیر را مظهر تجلی حجت خداوند بر عالمیان دانست و اظهار کرد: بر ما واجب است که این واقعه مهم را بزرگ بشماریم و در مسیر آن گام برداریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) مسجد امام محمدباقر (ع) خرمشهر از برگزاری ویژه برنامه عید غدیر در کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم (ع) خرمشهر خبر داد و افزود: با حمایت مجموعه فرهنگی و مذهبی انصار المهدی (عج) خرمشهر در این ایام سراسر نور طی برنامه هایی اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی در شهر و روستا به مدت دو شب، اجرایی کاروان شادی با مشارکت مردمی در محدوده شهر کرده ایم.

 

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری جشن عید غدیر در مسجد امام محمد باقر (ع) خرمشهر، پخت بیش از یک هزار پرس غذا و اطعام به نیازمندان، توزیع بیش از ۲۰ کیلو گوشت قربانی در میان خانواده های بی بضاعت از دیگر برنامه های ما در ایام دهه ولایت بوده است.

 

شامیان خاطر نشان کرد: امید است در این راستا اعمال همه ما و تمام دست اندرکاران که سهمی در این خدمت به مردم و برپایی اعیاد داشتند مورد قبول درگاه حضرت احدیت قرار گیرد.

 

کد خبر 1079925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha