همکاری دستگاهها با صنعت برق موجب عبور از مشکلات شد

متولی زاده گفت: صنعت برق کشور امسال با توجه به گرما ، خشکسالی، کاهش بارندگی و کمبود تولید انرژی با مشکلاتی روبرو شد اما با تدبیر و تلاش دستگاهها بویژه بسیج مستضعفان خوشبختانه با کمترین مشکل عبور کردیم .

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد حسن متولی زاده» امروز چهارشنبه (۶ مرداد) در رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور با محوریت ادارت، صنوف، کسبه و جلب مشارکت خانگی طرح شهید عباسپور در جمع اصحاب رسانه در شرکت توزیع برق مشهد بیان کرد: صنعت برق کشور امسال با توجه به گرما ، خشکسالی، کاهش بارندگی و کمبود تولید انرژی با مشکلاتی روبرو شد اما با تدبیر و تلاش دستگاهها بویژه بسیج مستضعفان خوشبختانه با کمترین مشکل عبور کردیم .

 

مدیر عامل شرکت توانیر افزود: امروز شاهد گلچینی از نهادهای اثرگذار در مسیر الگوی مصرف هستیم که جای قدردانی دارد.

 

در ادامه سردار «نصرت الله سیف» گفت: امروز رعایت الگوی مصرف برای همه صروری است، چرا که با خاموش کردن حای یک لامپ می توان برق مورد نیاز بیناران کروناییو اهالی مناطق محروم و روستایی را تامبن کرد.

 

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفان کشور  تصریح کرد: در شرایط امروز اجرای نهضت کاهش مصرف انرژی در سطح خانواده ها ضروری است و بسیج نیز خود نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در مراکز خود اقدام کرده است.

کد خبر 1079947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha