لزوم توجه سازمان ها و مدیران فارس به پرهیز از تجمعات در برگزاری برنامه ها

رحیمی گفت: تمامی سازمان های فارس برای برگزاری مراسم افتتاح و برنامه های خود ملزم به پرهیز از تجمع هستند و مدیران و سازمان ‌ها مراسم و جلسات خود را نیز از طریق وبینار و استفاده از فضای مجازی برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 6 مرداد) در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد مبارزه با کرونا گفت: ستاد کرونای فارس تاکنون 492 جلسه برگزار کرده و از ۲ هزار و ۳۰۸ مصوبه آن همگی به اجرا درآمده است.

استاندار فارس افزود: توجه به سلامت، امنیت و معیشت مردم از اولویت های ستاد استانی کرونا در فارس بوده و به دلیل وضعیت اضطراری که از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مورد شیوع کرنا اعلام شده، تصمیماتی در ستاد کرونای فارس مبنی بر رعایت اصول بهداشتی گرفته شد.

وی با اشاره به افزایش آمار ابتلا و فوتی های کرونا در فارس در روزهای اخیر بیان کرد: در شرایط کنونی برای گذر از این موج به همکاری تمام مردم در جامع مدیریت تجمعات و تردد‌ها نیاز داریم و باید در اجرای مصوبات دقت و حساسیت فراوانی داشته باشیم.

رحیمی ادامه داد: مردم استان باید از عادی پنداری شیوع کرونا خودداری کنند و همچنان رعایت نکات بهداشتی کرونا را در اولویت قرار بدهند.

وی اضافه کرد: بیشترین خطر کرونا برای سنین زیر ۴۰ سال است و شمار زیادی از افراد بالای ۵۵ سال در فارس علیه کرونا واکسینه شده اند.

رحیمی تصریح کرد: به دلیل افزایش سیر کرونا در استان از امروز،  محدودیت‌ های تردد، اصناف، تجمعات، جشن ‌ها و مراسمات مذهبی برابر مصوبات کرونا اجرایی می شود و در شهر‌های قرمز تنها مشاغل ضرورری میتوانند فعالیت کنند و ممنوعیت سفر و خروج به شهر‌های قرمز اعمال میشود.

وی با تاکید بر لزوم خودداری از تجمعات گفت: تمامی سازمان ها برای برگزاری مراسم افتتاح و برنامه های خود ملزم به پرهیز از تجمع هستند و با حضور ۱۰ نفر نیز می ‌توانند پروژه را افتتاح کنند و مدیران و سازمان ‌ها مراسم و جلسات خود را نیز از طریق وبینار و استفاده از فضای مجازی برگزار کنند.

کد خبر 1079964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha