نورافشانی آسمان کرمان در شب عیدغدیر و راه اندازی ۴۰ کاروان شادی و سرودهای پاتوقی

مهرعلیزاده با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای عیدغدیرخم از راه اندازی کاروان های شادی و اجرای سرود پاتوقی با عنوان«ولایت علوی، مکتب سلیمانی» از بیت الزهراءشهید سلیمانی خبر داد و گفت: ایستگاه های سیار فرهنگی نیز برپا می شود.

سرهنگ پاسدار ماشاءالله مهرعلیزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به اهمیت بزرگداشت عیدالله الاکبر و از طرفی شرایط بیماری کرونا، برنامه های عیدغدیرخم را بیشتر ناظر به فضاسازی و فعالیت در فضای مجازی دانست.

 

 

معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان کرمان در همین رابطه از بروزرسانی تابلوهای تبلیغاتی مرکز استان و شهرستان ها با مزین کردن آن به مناسبت غدیرغدیرخم خبر داد.

 

 

وی برپایی ایستگاه سیار فرهنگی و موکب در مرکز استان و شهرستان ها، نورافشانی آسمان در شب عیدغدیرخم توسط 13 مسجد و 10 نقطه از شهر توسط شهرداری کرمان و 20 نقطه توسط نواحی حضورت رسول و امیرالمؤمنین در شهرستان ها و 20 نقطه توسط تشکل های مردمی را از دیگر برنامه های قابل ذکر عنوان کرد.

 

 

مهرعلیزاده ادامه داد: نورافشانی آسمان همچنین در گلزار شهدا توسط هیئت امنا و دست اندرکاران مهدیه صاحب الزمان انجام و کاروان های شادی در 40 محله از سراسر استان و 4 محله در مرکز استان راه اندازی شد.

 

 

وی برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، تهیه و تولید انیمیشین، پوستر، سرود و...، تولید محتوا با موضوع عکس، برگزاری نشست های پژوهشی مجازی با عنوان بررسی دلالت آیات مورد استناد در خطبه غدیر، ساخت کلیپ های کوتاه با موضوع غدیر، توزیع برچسب های خودرویی و برچسب ویژه گوشی تلفن همراه و.. را از دیگر برنامه های بزرگداشت عیدغدیرخم فهرست کرد.

 

 

معاون فرهنگی هنری سپاه ثارالله استان کرمان  همچنین به رزمایش کمک های مؤمنانه، برنامه های مردمی مرتبط با جشن غدیر؛ کاروان های شادی و اجرای سرود پاتوقی با عنوان«ولایت علوی، مکتب سلیمانی» از بیت الزهراءشهید سلیمانی هم  توسط مرکز آفرینش های هنری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان اشاره کرد.

کد خبر 1079973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha