توزیع یک هزار کولر آبی، ۵ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت و یک هزار بسته معیشتی در ایلام

آیین توزیع یک هزار دستگاه کولرآبی، ۵ هزار و ۲۰۰ بسته گوشت و یک هزار سبد معیشتی در بین مددجویان ایلامی با حضور مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان ایلام و سایر مسئولان استانی به مناسبت عید غدیر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در این مراسم، اظهار کرد: به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر بیش از ۵ هزار بسته گوشت قرمز  تازه در بین خانواده های مددجو و نیازمند این استان در حال توزیع است.


«قنبر موسی نژاد» تصریح کرد: این تعداد بسته گوشت که بیش از 10 هزار کیلوگرم است با مشارکت یکی از خیرین و نیکوکاران خارج از استان تهیه و  برای توزیع در اختیار کمیته امداد استان قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه ارزش هر یک از این بسته های گوشت حدود 250 هزار تومان است، گفت: این بسته ها در مناطق با درجه محرومیت بالا و با اولویت مناطق حاشیه نشین  و سکونت گاههای غیر رسمی توزیع می شوند.


موسی نژاد  با بیان اینکه در روز عید سعید قربان نیز بیش از هزار و 300 راس دام اهدایی مردم نیکوکار استان پس از ذبح و بسته بندی در قربانگاههای کمیته امداد در بین نیازمندان این استان توزیع شده است تصریح کرد :  توزیع 5 هزار و 200 بسته گوشت علاوه بر آن تعداد دامی است که قبلا ذبح و توزیع شده اند.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام کمک به موضوع تغذیه خانواده های مددجو و حمایت از آنان در شرایط سخت اقتصادی و تورم را  از اهداف این نهاد در این زمینه عنوان کرد و گفت: از مردم نیکوکار استان و خارج از استان برای مشارکت در تامین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.

 

وی از تهیه یک هزار دستگاه کولر آبی به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت ۳ هزار شهید استان  برای توزیع در بین مددجویان و نیازمندان مورد حمایت این نهاد در استان خبر داد.


 موسی نژاد بیان کرد: این تعداد دستگاه کولر آبی با مشارکت کمیته امداد استان و هم افزایی با افراد خیر و نیکوکار تهیه شده اند و در حال توزیع در بین آن دسته از مددجویانی هستند که فاقد کولر هستند.


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه برای تهیه این تعداد کولر 45 میلیارد ریال هزینه شده است افزود: افراد و خانواده های نیازمند و فاقد کولر مناسب از قبل شناسایی شده اند و ما با کمک افراد خیر و نیکوکار در تلاش هستیم نیاز این خانواده ها را برطرف کنیم.


موسی نژاد با عنوان اینکه مشکلات اقتصادی و تورم باعث شده که خانواده های مددجو نتوانند لوازم ضروری مورد نیاز خود را تهیه کنند، خاطرنشان کرد: از افراد خیر و نیکوکار به منظور مشارکت در تأمین نیازهای ضروری خانواده های مددجو دعوت می کنیم.

 

همچنین در این مراسم، بیش از یک هزار بسته معیشتی به مناسبت عید غدیر و گرامیداشت دهه امامت و ولایت در بین مددجویان کمیته امداد این استان توزیع شد.

کد خبر 1079977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha