تقویت دسترسی روستاهای فارس به مکالمه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت

سهرابی گفت: با تلاش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، فرصت دسترسی به مکالمه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت تقویت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (چهارشنبه 6 مرداد) از احداث چهار سایت و ارتقای یک سایت موجود در مناطق روستایی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سه سایت جدید مکالمه تلفن همراه و یک سایت مکالمه و اینترنت در مناطق روستایی فارس ارتقا یافته است که سطح کیفی پوشش مکالمه تلفن همراه در سه روستا را ارتقا می دهد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ادامه داد: روستاهای «کورده شیخ» و «گاوبست» از توابع شهرستان لارستان و روستاهای «گچ نقاشی» از توابع شهرستان شیراز، از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و روستای «ابولوردی» از توابع شهرستان پاسارگاد و کدنج از توابع شهرستان شیراز، از محل منابع توسعه ای اپراتور همراه اول به این خدمات دست یافته اند.

وی اضافه کرد: بیش از 2 هزار و 300 روستای بالای ۲۰ خانوار استان فارس از ارتباط صوت و مکالمه تلفن همراه برخوردار هستند.

سهرابی اعلام کرد: چهار روستای جدید از توابع شهرستان شیراز در طول یک هفته گذشته به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت برخوردار شده اند که شامل کدنج، باب ایور و خارگان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز و روستای «گچ نقاشی» از توابع بخش ارژن شهرستان شیراز است.

کد خبر 1079988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha