نماینده مردم نهبندان و سربیشه در خانه ملت از خبرگزاری شبستان بازدید کرد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در خانه ملت با حضور در خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی از نزدیک با فعالیت این رسانه آ‌شنا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مصطفی نخعی» نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با حضور در خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی، ضمن آشنایی با فعالیت این رسانه،‌ از نزدیک با فعالان این رسانه دیدار کرد.

 

وی ضمن اعلام مواضع و نظر خود به عنوان «عضو کمیسیون انرژی» در خصوص قطعی‌های برق در تابستان امسال، به سوالات خبرنگار شبستان درخصوص تغییر و تحولات مدیریتی استان خراسان جنوبی در سال آ‌ینده پاسخ داد.

 

همچنین «زینب رمضانی» مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی با اشاره به گذشت یک سال از شروع بکار مجلس یازدهم، انتظارات مردم و رسانه‌های استان از نمایندگان استان در خانه ملت را تشریح کرد و گفت: مطالبه‌گری مشکلات مردم در نطق‌ نمایندگان و در دیدار با مسئولان مختلف کشوری و موضع گیری در مناسبت‌های مختلف و خاص، باید سریع و شفاف انجام شود و از طریق رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی به اطلاع مردم رسانده شود.

 

وی به بازدید میدانی تیم خبرگزاری شبستان از مناطق مرزی شهرستان سربیشه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: همکاران این رسانه، آمادگی بازدید از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان نهبندان و انعکاس آن در قالب بسته‌های گزارشی را دارند.

 

مشروح گفتگوی شبستان با نماینده مردم نهبندان و سربیشه در خانه ملت به زودی منتشر می شود.

کد خبر 1080023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha