استفاده تولیدات گرافیکی برای فرهنگ سازی

حجت الاسلام پلوزاده گفت: در فضای فرهنگی شهر کنش ها و واکنش های بسیاری را شاهد هستیم بنابراین تلاش ما بر این است که با استفاده از ظرفیت گرافیک و سفارشات، در راستای فرهنگ سازی استفاده کنیم.

«حجت السلام محمد پلوزاده» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: موسسه رسانه ای کوثر فعالیت های تخصصی گرافیکی و بازنشر آنها در فضای مجازی را برعهده دارد که در کنار آن فعالیت های تصویری را نیز در سطح صداوسیمای مرکز خوزستان و حتی کشور انجام داده است.

 

مدیر موسسه رسانه ای کوثر افزود: این موسسه رسانه ای برای اعیاد قربان و غدیر طرح های مختلف پرچمی و بنری را طراحی کرده و در سطح استان منتشر شده اند و با توجه به وضعیت نیروی انسانی موسسه تمرکز ما بیشتر روی فعالیت های گرافیکی بوده و کمتر وارد فاز فعالیت های مدیا می شویم.

 

وی با بیان اینکه عملکرد موسسه رسانه ای کوثر در بخش فعالیت های مدیا قابل قبول بوده است اضافه کرد: در بخش گرافیکی سفارش های بسیاری از سایت مقام معظم رهبری، آستان قدس رضوی، آستان حضرت معصومه و حتی شهرهای مختلف کشور برای دهه ولایت و حتی ماه محرم داریم که این نشان از فعالیت مطلوب این موسسه دارد.

 

حجت الاسلام پلوزاده در خصوص اهداف و چشم انداز این موسسه تصریح کرد: در فضای فرهنگی شهر کنش ها و واکنش های بسیاری را شاهدهستیم بنابراین تلاش ما براین است که با استفاده از ظرفیت گرافیک و سفارشات، در راستای فرهنگ سازی استفاده کنیم.

 

کد خبر 1080052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha