برگزاری برنامه‌های کاربردی و فنی توسط مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک در تابستان

حجت‌الاسلام فاطمی به تشریح برنامه‌های طرح المپیک تابستانه مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک پرداخت و گفت: برنامه‌های متنوعی را برای تابستان امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بیشتر آنها کاربردی و فنی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام محسن فاطمی» شامگاه (چهارشنبه ۶ مرداد) در آئین جشن بزرگ عید سعید غدیر خم و افتتاحیه المپیک تابستانه مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک اظهار کرد: برنامه‌های متنوعی را برای تابستان امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که بیشتر آنها کاربردی و فنی هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک به تشریح برنامه‌های طرح المپیک تابستانه پرداخت و افزود: این برنامه‌ها شامل کمک‌های اولیه و تزریقات، آموزش طراحی وب‌سایت، فتوشاپ، عکاسی و کارگاه‌هایی مانند آشنایی با برق، فنون الکتریکی و فن بیان هستند و در کنار آنها، کلاس‌های معرفتی و قرآنی و همچنین برنامه‌های تفریحی و اردو را داریم که برای شرکت‌کنندگان در دوره‌ها، گواهی حضور صادر می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال روند برنامه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و قصد داریم بتوانیم جوانان را با این موضوعات جدید آشنا کنیم اذعان کرد: آموزش فن و حرفه به جوانان از اهداف برگزاری این برنامه‌های جدید و متنوع است که می‌توانند در آینده شغلی آنها هم تاثیرگذار باشند.

 

کد خبر 1080072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha