امربه معروف و نهی از منکر به موقع انجام شود

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: اگر امربه معروف و نهی از منکر به موقع انجام نشود، جای معروف و منکر عوض می شود و آسیب های فراوانی در پی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(6مرداد) در مراسم جشن غدیر که با محوریت امر به معروف ونهی از منکر با همکاری ستاد امر به معروف ونهی از منکر ومدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان در تپه شهدای گمنام برگزار شد، اظهارداشت: غدیر یک حادثه تاریخی نیست، بلکه یک قاعده و یک ضابطه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: قاعده و ضابطه یک امر کلی و مربوط به همه عصرها، نسل ها و زمان ها است و این ضابطه در همه زمان ها ادامه دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: غدیر یک قلعه و دج است که در درون این قلعه معارف اسلامی، اعتقادات اسلامی، احکام و اخلاق اسلامی محافظت می شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به برگزاری برنامه های ویژه غدیر،عنوان داشت: این برنامه ها ادامه کاری است که رسول خدا در غدیر خم انجام داد، تعظیم و ترویج شعائر الهی دنباله همان کاری است که رسول خدا انجام می داد.

 

وی در ادامه بر ضرورت توجه به فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و گفت: معروف و منکر آموزه هایی است که غدیر به ما بیان می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: از ظرفیت بانوان و حوزه علمیه خواهران می توان در راستای تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به خوبی استفاده کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر به موقع انجام نشود، جای منکر و معروف عوض می شود و همه مردم ضرر خواهند کرد.

کد خبر 1080074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha