ظرفیت بیمارستان های گرگان برای بستری بیماران کرونایی تکمیل است

حمیدی به تکمیل شدن ظرفیت مراکز درمانی گرگان اشاره کرد و گفت: ۲۰۰ بیمار کرونایی در گرگان به دلیل عدم ظرفیت مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت می کنند.

«محمد حمیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با شیب تند و افزایشی کرونا در سطح استان گلستان به ویژه شهرستان گرگان رو به رو هستیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: ظرفیت بیمارستان های شهر گرگان تکمیل شده است و بیش از 200 بیمار کرونایی داریم که به دلیل عدم ظرفیت کافی برای پذیرش این افراد در منازل قرنطینه شدند و به صورت سرپایی در مراکز درمانی دارو و خدمات درمانی دریافت می کنند.

 

حمیدی متذکر شد: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح اجتماعات کاهش یافته  و  در این ایام شاهد برگزاری برخی از مراسمات هستیم.

 

وی افزود: از روز گذشته به صورت کامل شاهد تعطیلی گروه های شغلی دو، سه و چهار بودیم و هشت اکیپ نظارتی مامور شدند که بر سطح بازار نظارت داشته باشند.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: از روز گذشته از سوی اتحادیه ها، فضای مجازی و رسانه ها در این خصوص اطلاع رسانی شده و اکیپ های بازرسی در بار نخست به اصناف متخلف تذکر و در صورت تکرار نسبت به اعمال قانون و در صورت تکرار نسبت پلمپ واحدهای صنفی اقدام می کنند.

 

حمیدی تاکید کرد: چاره ای جز اجرای این محدودیت ها نداریم و درخواست داریم همه مردم فهیم گرگان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام  کنند.

 

وی به تداوم محدودیت های شبانه اشاره کرد و افزود: تفرجگاه های شهرستان کماکان تعطیل است و نشستن در حاشیه خیابان های ناهارخوران ممنوع است و در صورت ازدحام جمعیت این محور را مسدود خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1080088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha