کاروان بزرگ خودرویی در آستارا راه اندازی شد

در شب عید سعید غدیر خم، کاروان بزرگ شادی خودرویی در خیابان های شهر مرزی بندر آستارا راه اندازی شد و مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت(ع) این شهرستان به جشن و شادمانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در شب عید سعید غدیر خم، جمعی از شهروندان آستارایی با راه اندازی کاروان خودرویی و موتوری در خیابان های این شهر مرزی به جشن و شادمانی پرداختند.

 

خودروها و موتورسیکلت های شخصی در قالب این کاروان در حالی که پرچم و پوسترهایی مرتبط به عید غدیر و مزین به نام مبارک امام علی(ع) را به روی خودروهای خود داشتند، حرکت راا از مزار شهدای گمنام آغاز و از خیابان های شهید مطهری، فارابی، شهید حاجی عباسی و امام خمینی(ره) عبور و برنامه در مزار شهدای آستارا به پایان رسید.

 

خانواده‌های زیادی از این حرکت فرهنگی که با بارش شدید باران اجرا شد،  استقبال کردند.

 

این اقدام فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ عشق به ولایت و امامت برگزار شد و در اجرای آن هیئت رزمندگان اسلام و سپاه ناحیه آستارا مشارکت داشتند.

 

گفتنی است، در ۱۸ ذی الحجه سال ۱۰ هجری قمری، در آخرین حج پیامبر(ص) که به حجه الوداع معروف است بیش از یک صد و بیست هزار تن شرکت کردند که بعد از پایان حج، در مکانی میان مکه و مدینه به نام غدیر خم بر پیامبر موضوع جانشینی و امامت علی(ع) از سوی وحی الهی ابلاغ شد.

 

کد خبر 1080092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha