سالمندان با پذیرش واکسیناسیون مخاطرات کرونا را کاهش دهند

صداقت گفت: گروه های سنی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده نسبت به ثبت نام در سامانه و واکسناسیون اقدام کنند و مخاطرات کرونایی را کاهش دهند.

«سیدمهدی صداقت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: براساس طرح ملی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کرونا به گروه های سنی اقدام می کنیم.

 

معاون فنی مرکز بهداشت گلستان ادامه داد: پس از اعلام گروه های سنی جدید از سوی وزارت بهداشت چند روز بعد و پس از ثبت نام این افراد در سامانه نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می شود.

 

صداقت بیان کرد: در حال حاضر ثبت نام افراد بیش از 50 سال در  برخی از استان ها آغاز شده ولی سامانه برای ثبت نام این افراد هنوز باز نشده است.

 

وی افزود: در حال حاضر متولدان سال 42 و قبل از آن امکان ثبت نام دارند و ظرفیت امکان واکسیناسیون برای این  گروه های سنی وجود دارد و درخواست داریم که این افراد برای واکسیناسیون به مراکز ما مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: برای گروه سنی که واکسینه نشدند فرصت باقی است که نسبت به این مهم اقدام کنند ولی هرچه زودتر واکسینه شوند کمتر دچار مخاطرات کرونا خواهند شد.

 

صداقت متذکر شد: گروه های سنی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود می توانند برای واکسیناسیون به سامانه vaccine.salamat.gov.ir مراجعه کنند.

 

کد خبر 1080099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha