جشن عید غدیر در شبستان امامزاده نقی الهادی(ع) شیروان برگزار شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: جشن عید غدیر در شبستان امامزاده نقی الهادی(ع) شیروان برگزار شد.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: همزمان با شب عید جشن عید غدیر برای کودکان و نوجوانان در شبستان امام زاده نقی الهادی(ع) شیروان برگزار شد.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بیان کرد: همچنین به مناسبت این عید بزرگ و سلامتی آقا امام زمان(عج)، سه راس گوسفند در آستان مقدس امام زاده نقی الهادی(ع) قربانی شد.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: برگزاری ایستگاه ماشین نویسی، طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های محروم و نیازمند شناسایی شده، برگزاری ایستگاه صلواتی، کاروان شادی خودرویی، سخنران به مناسبت جشن بزرگ عید سعید غدیر خم و غیره از جمله برنامه های برگزار شده دهه امامت و ولایت در این شهرستان بوده است.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا برنامه‌های ویژه ای در فضای مجازی تدارک دیده شده تا همه افراد بتوانند از آن استفاده کنند.

 

 

وی با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ غدیر بسترهای مختلف حقیقی و مجازی می‌بایست به‌کارگیری شود، ابراز داشت: موضوع توحید و ولایت از اهمیت خاصی برخوردار است که می‌بایست مباحث مربوط به آن در جامعه شرح داده شود.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان بابیان اینکه بهتر که اجرای برنامه‌های مختلف با محوریت مردم باشد، اضافه کرد: توصیه‌ شده که در اجرای برنامه‌های ویژه این دهه ظرفیت، توانایی و سلایق مردمی نیز به کارگیری شود و مسئولان مربوط همکاری گروه‌های مختلف را نیز در نظر بگیرند.

 

 

 

کد خبر 1080146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha