کمپ ترک اعتیاد، کانون مهارت آموزی می شود

مدیر مرکز فنی و حرفه ای فاروج گفت: یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهرستان، کانون مهارت آموزی برای بهبود یافتگان با ارائه آموزش به تناسب علاقمندی این قشر می شود.

«احمد دلیر» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج  گفت: در تعامل با دستگاه های حمایتی  از جمله بهزیستی، با انجام بازدید از یکی از کمپ های ترک اعتیاد شهرستان، این واحد انتخاب و در هفته ملی و مهارت یک کارگاه مهارت آموزی با نظر سنجی مستقیم از مددجویان رها یافته از اعتیاد، راه اندازی می شود.

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای فاروج، کمک به حفظ شرایط بهبود یافتگان با یادگیری یک مهارت و بکارگیری آن در مسیر اشتغالزایی را از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود:  ایجاد فرصت برای بازگشت بهبود یافتگان به جامعه و زندگی با افزایش مهارت آنان برای بکارگیری در ایجاد شغل از اهداف اجرای این عنوان کرد و افزود: تمامی بهبود یافتگان آموزش دیده در صورت اخذ گواهینامه مهارت به نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی برای گرفتن تسهیلات معرفی می شوند.

 

دلیر افزود: در نشست مشترک با مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) فاروج نیز برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان این نهاد حمایتی مصوب و مقرر شد تمامی نیازمندان مهارت آموخته برای دریافت تسهیلات به این نهاد معرفی شوند.

 

وی با اشاره به اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه است، گفت: در سه ماهه امسال دوره های فن ورز شبکه هوایی برق، سرویس و نگهداری خودرو، جوشکاری و  تولید خانگی میوه های خشک برای 48 کارآموز برگزار شده است.

 

کد خبر 1080159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha