نمازجمعه هشتم مرداد ماه در ۱۷ شهر استان کرمان برگزار نمی شود

بر اساس اعلام دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان از مجموع ۵۶ پایگاه نمازجمعه در استان؛ این فریضه عبادی- سیاسی هشتم مردادماه در ۱۷ نقطه به دلیل شرایط کرونایی برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اعلام کرد: نمازجمعه هشتم مردادماه جاری در ۱۷ شهر برگزار نمی شود.

 




بر اساس این گزارش؛ این تصمیم بنا بر آخرین وضعیت اعلام شده و در ادامه همکاری و هماهنگی با ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس منحوس کرونا و هماهنگی با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با محوریت نماینده ولی فقیه در استان اتخاذ شده است.

 




این گزارش می افزاید: کرمان، بم، جیرفت، رفسنجان، سیرجان، رودبار، ریگان، شهربابک، عنبرآباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، نرماشیر، زهکلوت و بروات، شهرهایی است که نمازجمعه(۸ مرداد) در آن برگزار نمی شود اما در سایر مناطق استان کرمان با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی نمازجمعه برگزار و اقامه خواهد شد.

 




این اطلاعیه متذکر می شود: ‌بنا بر مصوبه ستاد ملی مبنی بر برگزاری نمازجمعه در فضای باز در مناطق قرمز، این مناطق در صورت امکان می توانند اقدام به برگزاری نمازجمعه کنند.


 

کد خبر 1080175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha