جشن و کاروان های شادی به مناسبت عید غدیر خم برگزار شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: جشن و کاروان های شادی به مناسبت عید غدیر خم با مشارکت فعالان کانون ها در مساجد منتخب استان برپا شد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشن و کاروان های شادی به مناسبت عید غدیر خم با مشارکت فعالان کانون ها در مساجد منتخب استان برپا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ولایت یکی از برکات عید بزرگ غدیر برای مسلمانان است که باید از حریم این برکت الهی حفاظت و پاسداری کنیم.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: تبعیت از ولایت یکی از وظایف جامعه اسلامی در دوران غیبت امر واجب و مورد تاکید است.

 

سقاء افزود: اجرای سرود خیابانی با حضور گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در مناطق مختلف شهر اردبیل نیز از دیگر برنامه ها هست که همزمان با دهه ولایت و امامت در روزهای مختلف در حال برگزاری است.

 

وی خاطر نشان کرد: پرده خوانی واقعه غدیر و بازسازی و بازخوانی این واقعه از دیگر برنامه ها است که در مناطق مختلف استان پیش بینی و اجرا شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: برگزاری نمايشگاه كتاب و کتابخوانی همراه با معرفی كتاب با موضوع غديرشناسی در طرح شنبه ها کتاب، تكريم از خانواده معظم شهدا و مادران موفق به ويژه سادات در برنامه سه شنبه های تكريم، پاسخ به شبهات در فضای مجازی با استفاده از اساتيد حوزه و بنياد غدير، برگزاری كارگاه های غديرشناسی توسط اساتيد بنياد غدير و فضاسازی و آذين بندی محله، فضای بيرون و داخل مسجد از جمله برنامه ها است.

 

سقاء اضافه کرد: توزيع بيش از 2500 بسته گوشت گرم در بين خانوارهای كم برخوردار در استان، اجرای محافل انس با قرآن کریم، برگزاری طرح كوثر رسالت دوره تربيت مربی كودک و قرآن، برگزاری برنامه پياده روی توسط كانون ها و توليد محتوا و انتشار در كانون ها و شبكه های اجتماعی با موضوع غدیر نیز از جمله برنامه ها است.

کد خبر 1080202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha