راه اندازی پویش مردمی« فقط به عشق علی» توسط فعالین فرهنگی و  اجتماعی کهگیلویه

پویش مردمی «فقط به عشق علی» توسط فعالین فرهنگی و اجتماعی در شهرستان کهگیلویه کلید خورد که در اقدامی خیرخواهانه و در روز عید بزرگ غدیر پزشکان کهگیلویه ای به پویش پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مردم مومن و خدادوست در سراسر کشور با راه اندازی پویش هایی به گونه‌ های متفاوت این روز را گرامی داشتند. 

 

امسال عید غدیر خم نیز با توجه به وضعیت بد اقتصادی مردم، بازهم به صورت باشکوه و متنوع برگزار گردیده و هر قشر به اندازه توان خود در این جشن سهیم شدند.

 

پویش مردمی «فقط به عشق علی» توسط فعالین فرهنگی و اجتماعی در شهرستان کهگیلویه کلید خورد که در  اقدامی خیرخواهانه و در روز عید بزرگ غدیر پزشکان کهگیلویه ای به پویش پیوستند.

 

دکتر علمدار باقری نیا متخصص پوست و مو، بهنام دژمان متخصص کلیه و مجاری ادراری و اعظم دلیری متخصص اطفال و نوزادان به صورت رایگان بیماران را در این روز ویزیت کردند.

 

در همین راستا دکتر سلمان مهمدی نیز با تبریک عید سعید غدیر خم گفت: مرکز درمانگاه بوعلی (چهار راه شاهد) به صورت رایگان در قالب پویش «فقط به عشق علی» به طبابت‌ بیماران و مراجعان‌ می‌پردازند.

 

وی افزود: در چنین شرایطی باید فرهنگ نوع‌دوستی، انسان‌ دوستی و مسئله غدیر را تبلیغ کنیم و با مشارکت در این پویش، جلوه‌های نو از ایثار و خدمت به مردم شهرستان را به نمایش بگذاریم.

 

براساس این گزارش: همزمان با شب عید قربان، کاربران فضای مجازی به صورت خودجوش پویش بزرگی را تحت عنوان «فقط به عشق علی» آغاز کرده‌اند و قصد داشتند این پویش مردمی را تا شامگاه عید غدیر ادامه دهند.

 

در این پویش کاربران فضای مجازی قصد دارند برای عید بزرگ غدیر یک کار خوب هرچند کوچک را به‌ عشق مولا امیرالمومنین علی(ع) انجام دهند و با هشتگ #فقط_به_عشق_علی در صفحات مجازی خود منتشر کنند و با مشارکت در پویش عظیم بزرگترین عید عالم، عید غدیر و با شعار #فقط_به_عشق_علی نقشی هرچند کوچک در رساندن عظمت و بهجت این روز به سایرین داشته باشند.

---
کد خبر 1080285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha