فروشگاه بوکتاب در کنار کتاب کودک و نوجوان فعالیت خواهد کرد

رحیم زاده گفت: فروشگاه بوکتاب با ترکیبی از کاربازیها ، فکربازی ها در کنار کتاب کودک و نوجوان فرصتی را برای خانواده ها فراهم آورده تا کودکان خود را با قرار دادن در این فضا با شغل های آینده ای که انتخاب خواهند کرد، آشنا شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، « رحیم زاده » ادر مراسم افتتاح سومین شعبه فروشگاههای زنجیره ای کتاب و محصولات فرهنگی «بوکتاب» همزمان با روز عید غدیر خم در پاساژ در خصوص چگونگی شکل گیری ایده کاربازی در فروشگاه کتاب بیان کرد: در مسافرت های کاری خود در خارج از کشور با مجموعه ای به عنوان مشاغل کودکان به این ترتیب که شغل های مختلف را در قالب بازی برگزار می کردند و بجه ها با مشاغل آشنا می شدند، برخورد کردم.


مدیر عامل شرکت کاربازیا گفت: با برگزاری جلسات متعدد به عنوان اولین مجموعه با توافق شهرداری تهران در برج میلاد با حدود 2500 متر کار خود را شروع کردیم و ما این طرح را منطبق با باورهای فرهنگی خود بومی سازی کردیم و با حدود 25 شغل شامل مشاغلی چون پلیس، خلبانی، آتششانی، خبرنگاری، صنایع دستی، بانکداری، پست، خوانندگی، استعداد سنجی کودکان و رانندگی، مکانیکی و .. به عنوان بزرگترین مجموعه مشاغل کودکان در ایران افتتاح شد.


وی افزود: بعد از آن به دلیل استقبال ، ما در مجموعه باغ کتاب تهران در سال 98 همین ایده را با تغییراتی و با اضافه کردن بازی های فکری و استعداد یابی کودکان را اجرا کردیم  و به عنوان مجموعه فکر بازی ها در آن مجموعه شروع به کار کرد.


رحیم زاده تصریح کرد: مشهد با وجود ظرفیت 25 میلیون زائر یکی از مکان های مد نظر ما بود که این مکان با زیربنای حدود 3000 متر خریداری شد و بعد از توافق با مجموعه باغ کتاب و ماه پشیونی قرار شد این مجموعه نیز به فعالیت های کاربازی ها اضافه شود و ما ترکیبی از کاربازیها ، فکربازی ها و بوکتاب را در این مجموعه داشته باشیم که خانواده ها با حضور در اینجا با کتاب، مشاغل و مجموع مسائلی که با کودکان در ارتباط است، آشنا شوند.


مدیرعامل شرکت کاربازیا اظهار داشت: با توجه به ضرورت وجود رستوران در این فروشگاه حدود 700 متر به این مجموعه به عنوان رستوران و کافی شاپ و غذای کودک اضافه شد تا خانواده ها به صورت کامل از این مجموعه استفاده کنند.

 

کد خبر 1080286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha