واکسیناسیون فرهنگیان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: امروز همزمان با سراسر کشور واکسیناسیون فرهنگیان در سیستان و بلوچستان آغاز شد و هم اکنون چهار مرکز در زاهدان آماده پذیرش فرهنگیان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، « حمید رضا رخشانی» در حاشیه مراسم نمادین افتتاح واکسیناسیون فرهنگیان در زاهدان اظهار کرد: با توجه به تصمیم ستاد کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس در اول مهرماه، واکسیناسیون فرهنگیان از امروز آغاز و تزریق دوز دوم نیز تا شروع سال تحصیلی انجام خواهد شد.

 

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: در این طرح قرار است همه همکاران و پرسنل آموزش و پرورش به ویژه معلمان و همه مجموعه‌های مرتبط با آموزش و پرورش با هدف آمادگی برای شروع سال تحصیلی جدید علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

 

وی با بیان اینکه  چهار مرکز در زاهدان برای واکسیناسیون فرهنگیان آماده ‌سازی شده است، خاطر نشان کرد: مرکز ولایت در دانشگاه علوم پزشکی، سالن ذوالفقار در  میدان ۱۵ خرداد ،مدرسه استقلال در خیابان باقری و مرکز ۲۲ بهمن در خیابان آزادگان شرقی جنب دانشکده دندان پزشکی آماده پذیرش فرهنگیان هستند.

 

رخشانی تصریح کرد: در شهرستان ها و مناطق نیز ادارات آموزش و پرورش می توانند با ارائه لیست همکاران به مراکز بهداشت جهت انجام واکسیناسیون فرهنگیان اقدام کنند.

کد خبر 1080341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha