مردم را با تخریب عملکرد دولت ها ناامید نکنیم

حجت الاسلام رشیدیان گفت: ناامیدی را با تخریب عملکرد دولت و مسئولان در جامعه تزریق نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، حجت الاسلام «حسین رشیدیان» در مراسم کلنگ زنی ایستگاه انتقال گاز در تیران و کرون اظهارداشت:‌ نعمت گاز در بخش های زیادی از کشور به مردم رسیده و در حالی که همه شهرهای استان اصفهان و بخش زیادی از روستاها از این نعمت بهره می برند.

امام جمعه تیران و کرون ادامه داد: خدمت رسانی در حوزه راه، گاز، آب، برق و سایر عرصه ها انجام شده و دولت در این شرایط سخت خدمت رسانی می کند ولی برخی این فعالیت ها را سیاه نمایی کرده و دشمنان نیز با بزرگ نمایی مشکلات سعی در ایجاد یاس در جامعه دارند.

وی ادامه داد: ناامیدی را با تخریب عملکرد دولت و مسئولان در جامعه تزریق نکنیم و تلاش مسئولان را نا دیده نگیریم.

 

*مبارزه با فساد نیازمند عزم همگانی

 

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به برخی از سومدیریت ها و فساد در بخش های مدیریتی کشور گفت: مبارزه با فساد نیازمند عزم و تلاش همگانی است و این کار باید به صورت مستمر انجام شود.

 

وی ادامه داد: وقتی که یکی از عرصه های فساد را هم خشک کنیم امکان وجود و ایجاد یک روزنه دیگر وجود دارد و برای همین موضوع همه دستگاه ها و مسئولان باید تلاش کنند.

 

امام جمعه تیران با بیان اینکه عملکرد بسیاری از مسئولان نظام خوب است، تصریح کرد: تخلف و فساد تعدادی محدود را به کل جامعه و نظام مدیریتی کشور تعمیم ندهیم.

 

*توسعه و رونق روستایی در این سال ها رقم خورد

 

رئیس شورای روستای مبارکه نیز در این مراسم گفت: توسعه و رونق روستایی در این سال ها رقم خورد و در چهار سال اخیر کارهای زیادی برای مردم مناطق روستا نشین انجام شده است.

«قربانعلی رمضانی» خاطرنشان کرد: قدردان تلاش ها و اقدامات دولت در آبادانی روستاها هستیم و با ارائه خدمات زیر ساختی مثل انتقال گاز شاهد رشد فعالیت های گلخانه ای این منطقه خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مردم روستای مبارکه در امر راه اندازی گلخانه فرصت های شغلی ایجاد کرده اند، افزود: کمبود گاز مانعی برای توسعه گلخانه ها در تیران و کرون بود که با اجرای ایستگاه تقلیل گاز شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

کد خبر 1080376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha