برپایی جشن های غدیر توسط مبلغین ‌حوزه علمیه «منصوریه» شیراز در مساجد و حسینیه ها

حجت الاسلام حدائق گفت: مبلغین ‌حوزه علمیه «منصوریه» شیراز و قرارگاه تبلیغی «عمار» در ۵۰ مسجد و حسینیه شیراز به برگزاری جشن های عید غدیر پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، بعد از ظهر روز گذشته (پنج شنبه 7 مرداد) در مراسم جشن عید غدیر و آئین تلبس جمعی از طلاب مدرسه علمیه «منصوریه» با اشاره به برگزاری جشن عید غدیر در مساجد و حسینیه های شیراز گفت: جشن های این عید سعید در ۵۰ مسجد و حسینیه شیراز برگزار شد.

مسئول قرارگاه تبلیغی «عمار» مدرسه علمیه «منصوریه» شیراز افزود: این جشن ها با برگزاری جشن، برپایی ایستگاه صلواتی، طبخ غذا و توزیع بسته های معیشتی و فرهنگی با محتوای غدیر و ... برگزار شد.

وی اضافه کرد: مبلغین ‌حوزه علمیه «منصوریه» شیراز و قرارگاه تبلیغی «عمار» در ۵۰ مسجد و حسینیه در این ایام به برگزاری این اقدامات به مناسبت عید غدیر پرداخته و جشن هایی در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی برگزار کردند به مناسبت میلاد امام هادی (ع) در بلوار «چمران» شیراز ایستگاه های مذهبی برپا کردند.

مدیر مدرسه علمیه «منصوریه شیراز» عنوان کرد: علاقمندان به برپایی روضه خانگی می توانند با ثبت نام در سایت قرارگاه «عمار» برای این اقدام از حضور مبلغین برخوردار شوند.

وی با تاکید بر اهمیت عرصه های تبلیغی گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش در عرصه های تبلیغی، گام موثری برای ترویج معارف اهل بیت (ع) در جامعه برداریم.

کد خبر 1080400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha