پخش برخی برنامه ها در شان رسانه ملی نیست

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه پخش برخی از برنامه ها در شبکه های تلویزیونی در شان رسانه ملی نیست، گفت: در دریافت شبکه های تلویزیونی در شهرستان آستارا مشکل داریم و صدا و سیما برای حل این مشکل تدبیری بیاندیشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تبریک سالروز میلاد امام موسی کاظم(ع)، اظهارکرد: امام موسی کاظم(ع) در علم، حلم، تواضع، مكارم اخلاق و بخشندگی اسوه بود.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: غلبه بر خشم از ويژگی های بارز امام موسی کاظم(ع) بود و فرو بردن خشم، انسان را از ارتكاب به بسياری از گناهان باز می دارد.

 

وی به روز صدا و سیما اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) از صدا و سیما به عنوان دانشگاه نام برده و دانشگاه محلی برای تعلیم و تربیت است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا خاطرنشان کرد: صدا و سیما باید محلی برای تعیلم و تربیت باشد اما هنوز با آن فاصله زیادی دارد.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا با بیان اینکه پخش برخی برنامه ها در شان رسانه ملی نیست، افزود: در راه اندازی شبکه های تلویزیونی به ویژه شبکه های دینی اقدامات خوبی صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در دریافت شبکه های تلویزیونی در شهرستان آستارا مشکل داریم اما شبکه های تلویزیونی کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه به خوبی دریافت می شود، تصریح کرد: صدا و سیما برای حل این مشکل تدبیری بیندیشد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: خیلی از برنامه هایی که در کشور برگزار می شود حاصل تلاش های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

 

امام جمعه بندر آستارا با اشاره به دیدار رییس جمهور و وزرای دولت دوازدهم با مقام معظم رهبری از تلاش ها و زحمات صورت گرفته هشت ساله دولت یازدهم و دوازدهم تقدیر و تشکر کرد.

 

وی در ادامه خطاب به رییس جمهور و اعضای کابینه دولت دوازدهم گفت: از این به بعد دیگر مسئولیت قبول نکنید چرا که کار در دولت روحیه جهادی و انقلابی می خواهد که خیلی از شماها نداشتید.

 

حجت الاسلام  حافظ نیا با بیان اینکه دولت به جای تکیه به توانایی های داخلی به آمریکایی ها و اروپایی ها تکیه کرد، افزود: هشت سال آواره غربی ها و اروپایی ها شدن، اعتماد به آنان و گره زدن آب خوردن مردم به مذاکرات و آمریکایی ها و اروپایی ها، چنان بلایی بر سر اقتصاد و معیشت مردم آورد که نمونه آن افزایش سرسام آور قیمت اجناس و کالاها و ... بود.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا بی آبی در خوزستان و بی برقی در کشور را نتیجه اعتماد دولت به غربی ها دانست و خاطرنشان کرد: گریه دختربچه سیستانی و خوزستانی نتیجه عملکرد شماست.

 

وی ادامه داد: اگر به تذکرات مقام معظم رهبری در مورد آب خوزستان گوش می دادید، این مشکل امروز پیش نمی آمد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه دولت دوازدهم دولتی ورشکسته را به دولت جدید تحویل می دهد، گفت: باید سعه صدر داشته باشیم و به دولت جدید کمک کنیم تا ان شاء الله با تلاش دولت انقلابی مشکلات کشور و مردم حل شود.

 

گفتنی است، در بین الصلاتین نماز جمعه این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه از اعضای فعال ستاد نماز جمعه، مسئولان، روحانیان و شخصیت های همکاری کننده با ستاد و خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا، صدا و سیما، فارس و شبستان به خاطر پوشش مستمر اخبار نماز جمعه شهرستان آستارا تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1080466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha