وحدت رویه در برنامه ها مهمترین دستاورد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است

حجت الاسلام بابایی عدم وجود اختلاف و وحدت رویه در برنامه ها را از مهمترین دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۴۱ سال گذشته عنوان کرد و گفت: مهمترین ویژگی که شورا را از دیگر نهادها متمایز می‌کندتعقل جمعی و استفاده از خرد همگانی در برنامه هاست.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار شبستان با تبریک فرارسیدن ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور هماهنگ کردن فعالیت بین دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و پرهیز از موازی کاری در مناسبت های ملی مذهبی ایجاد شده است.

 

امام جمعه فردوس با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها متشکل از فرماندار، فرمانده انتظامی، فرمانده سپاه، شهرداری و مسئولان دستگاه‌های فرهنگی است، افزود: این افراد در مناسبت‌های مختلف طول سال به منظور برگزاری هرچه بهتر یک رویداد ملی یا مذهبی دور هم جمع می‌شوند و به دور از هرگونه اختلاف و تشدد آرا، به یک تصمیم و نظر واحد می‌رسند.

 

وی عدم وجود اختلاف و وحدت رویه در برنامه را از مهمترین دستاوردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 41 سال گذشته عنوان کرد و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک نهاد رسمی و پذیرفته شده است که تمامی مسئولان عضو این شورا، مصوبات آن را قبول دارند و به همین دلیل،‌ کمترین اختلافی در این شورا وجود ندارد و از این مهم می‌توان به یک نقطه عطف در تاریخ فعالیت نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تعبیر کرد.

 

وی بیان کرد: مهمترین ویژگی که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را از دیگر نهادها متمایز می‌کند تعقل جمعی و استفاده از خرد همگانی در اجرای برنامه‌ها است که موجب می‌شود اختلافات به حداقل برسد.

 

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر اینکه هنگامی که مردم وحدت و همدلی بین مسئولان را مشاهده می کنند با اطمینان و اعتماد بیشتری در برنامه‌ها و مراسم‌ها شرکت می‌کنند، گفت: بیش از ۴۰ سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و به مردم اثبات شده است که کشور بر اساس مردم سالاری اداره می‌شود که همین موضوع موجب اعتماد مردم به مسئولان شده است.

 

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که هرجا که مردم با شکوه در مراسمات شرکت کنند دشمن حساب کار خود را می‌کند، یادآور شد: در شهرستان فردوس در این یک سال و نیمی که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد، تلاش شده است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم‌ها با حضور مردم (راهپیمایی‌های خودرویی، برگزاری مراسم در فضای باز و ...) برگزار شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1080478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha