اهدای ۲۰ تانکر آب ازهلال احمر بهشهر به خوزستان و سیستان و بلوچستان

اسدی از اهدای ۲۰ تانکر ۳۰۰ و ۳۵۰ لیتری آب ازهلال احمر بهشهر به هموطنانمان در خوزستان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

«رمضانعلی اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: با توجه به وجود آمدن مشکل کم آبی شدید در خوزستان و به وجود آمدن مشکلات عدیده بهداشتی و غذایی برای هموطنان در سیستان و بلوچستان و در راستای شعار بشر دوستی جمعیت هلال احمر، باهمت خیرین داوطلب برای رساندن آب به مناطقی که با کمبود   برخوردار بودند؛ وارد عمل شدیم. 

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر از اهدای ۲۰ تانکر ۳۰۰ و ۳۵۰ لیتری آب به همراه ۲۰۰ کیلو آرد جهت کمک به مردم گرفتار در تنش آبی سیستان و  خوزستان خبر داد و افزود: ۱۰ عدد تانکر ۳۰۰ لیتری و ۱۰ عدد تانکر ۳۵۰ لیتری به همراه ۲۰۰ کیلو آرد به هموطنان عزیزمان در خوزستان و سیستان و بلوچستان به ارزش ریالی ۲۰۰ میلیون ریال اهداء شد.

 

وی خاطر نشان کرد: از همه خیرین و داوطلبین بی بدیل جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر که بی منت در جهت تامین سلامت و احترام انسان ها گام برمی دارند؛ خصوصاً  داوطلبین همراه این جمعیت در شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان و همچنین اتاق اصناف شهرستان بهشهر، خانه های هلال شهری و روستایی در نقاش محله، گل شهر، زاغمرز، حسین آباد، کوهستان، گرجی محله، رستمکلا، پارچ، آسیابسر و خانه هلال ارضت که در تهیه تانکرهای آب یاری گر جمعیت هلال احمر شهرستان بوده اند ؛صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

 

اسدی گفت: آبرسانی به نقاط محروم و عشایری یکی از اقداماتی است که با انجام آن آب را با تانکر می‌توان به مردم در روستاهای محروم رساند تا برای رفع تنش آبی با چالش مواجه نباشند.

 

وی یادآور شد:  با توجه به شرایط بحرانی و کنونی که سیستان و بلوچستان در آن قرار دارد و با گرمای طاقت فرسا در این روزها هلال احمر همچون همیشه در عرصه خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان است.

کد خبر 1080496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha