اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو کمیته امداد اندیمشک

رئیس کمیته امداد اندیمشک از اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی بودند.

«حجت‌الاسلام پژمان طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم، از اهدای ۱۲ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو کمیته امداد اندیمشک طی آئینی با حضور امام جمعه و معاون فرماندار شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی بودند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک با اشاره به اینکه ۶۵۰ کارت فروشگاه رفاه به زوج‌های مددجو اهدا شد افزود: همچنین اهدای ۴۰ دستگاه تلویزیون به این زوج‌ها صورت گرفت که ۴۰ کارت ۲۰۰ هزار تومانی اهدا شده از سوی مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان نیز به آنها تحویل داده شد.

 

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد تصریح کرد: اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند به منظور ترویج و کمک به ازدواج آسان صورت می‌گیرد و به عنوان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد در جهت خدمت به مددجویان و نیازمندان به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1080510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha