کمک ۵۴۵ میلیون تومانی خیرین طبسی به نیازمندان در دهه ولایت

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه ۵۴۵ میلیون تومان جهت کمک به نیازمندان طبسی طی دهه امامت و ولایت هزینه شد، گفت: این اعتبارات با کمک خیرین جهت تهیه سبدهای معیشتی، جهیزیه و غذای گرم هزینه شده است.

«حمید بیضی زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کمیته امداد طبس طی دهه امامت و ولایت بحث اجرای رزمایش کمک های مومنانه و همدلی و مواسات را در دستور کار خود قرار داد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس با اشاره به اجرای طرح اطعام علوی گفت: در راستای اجرای این طرح 12 هزار پُرس غذای گرم به ارزش 360 میلیون تومان توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این شهرستان در روز عید غدیر بین نیازمندان و مددجویان طبسی توزیع شد.

 

وی به بحث توزیع جهیزیه اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای رزمایش کمک های مومنانه بحث توزیع جهیزیه در دستور کار قرار گرفت و 15 میلیون تومان جهت تهیه جهیزیه به حساب یکی از مدجویان طبسی واریز شد.

 

بیضی زاده در ادامه بیان کرد: طی دهه امامت و ولایت بحث توزیع 500 سبد غذایی به ارزش 150 میلیون تومان بین مددجویان شهرستان طبس در دستور کار قرار گرفت.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس ادامه داد: در روز عید سعید غدیرخم جهت کمک به سادات نیازمند این شهرستان یکصد سبد معیشتی به ارزش 20 میلیون تومان توسط کمیته امداد این شهرستان توزیع شد.

 

وی در پایان گفت: کمیته امداد طبس جهت تجلیل از نیروهای افتخاری حاضر در مراکز نیکوکاری این شهرستان 50 قواره چادر را به بانوان فعال در این مراکز اهدا کرد.

کد خبر 1080557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha