۴۰ بسته گوشت متبرک قربانی در سفره نیازمندان شهرکردی قرار گرفت

طاهری گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان از مسجد امام سجاد (ع) به مناسبت عید سعید غدیر خم با مشارکت و مساعدت خیرین، ۴۰ بسته گوشت متبرک قربانی را در سفره خانواده های نیازمندان قرار دادند.

«احسان طاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: فعالان کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان از مسجد امام سجاد (ع) به مناسبت عید سعید غدیر خم با مشارکت و مساعدت خیرین، 40 بسته گوشت متبرک قربانی را در سفره خانواده های نیازمندان قرار دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با مساعدت برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم و همکاری ستاد کانون های مساجد استان تامین شده است.

 

وی ابراز کرد: این بسته های گوشت متبرک قربانی با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تهیه شده و توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری جهت توزیع در اختیار کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد گذاشته شده است.

 

طاهری گفت: با شروع ویروس کرونا و در پی آسیب های اقتصادی که در بعضی از خانواده ها ایجاد شده است، این بسته ها در بین خانواده های بی سرپرست، زنان سرپرست خانواده و افراد از کار افتاده و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: اعضای کانون سالار شهیدان با شناسایی خانواده های نیازمند و معرفی آنها، در این کار خداپسندانه و خیرخواهانه سهیم می شوند و این بسته های همدلی را به دست افراد شناسایی شده می رسانند.

 

وی اذعان داشت: توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان در راستای امید آفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط درگیری استان با شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است.

 

کد خبر 1080567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha