توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند

احمدیان از طبخ و توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های نیازمند توسط کانون فرهنگی امام باقر (ع) آبیک خبر داد.

«حسین احمدیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم برنامه های متعددی در کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) مسجد شهید کاظمی آبیک اجرایی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک ادامه داد: یکی از برنامه های ما که در مناسبت های مختلف هم انجام می شود طبخ و توزیع غذا در بین خانواده های نیازمند است که به مناسبت عید غدیر هم یک هزار و 500 پرس غذای گرم طبخ و توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: برنامه دیگر ما برگزاری شب شعر غدیر بود که با حضور شعرای شهرستان آبیک در مسجد شهید کاظمی برگزار شد که این مراسم با حضور شعرا و اقشار مختلف مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر شد.

 

احمدیان اعلام کرد: اجرای سرود خیابانی در شب عید غدیر و همچنین در شهر خاکعلی در روز عید غدیر از دیگر برنامه هایی بود که توسط کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک برگزار شد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی هنری امام باقر (ع) آبیک در مناسبت های مختلف برنامه های متعددی را اجرا می کند که امیدواریم بتوانیم با اجرای این برنامه ها بین مسجد و به ویژه نسل امروز ارتباط محکمی را ایجاد کنیم.

کد خبر 1080611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha