۱۵ درصد جمعیت استان قزوین واکسن کرونا دریافت کرده اند

حبیبی گفت: تاکنون بیش از ۱۸۶ هزار دوز واکسن به جمعیت بالای ۱۸ سال در استان تزریق شده است که ۱۵ درصد کل جمعیت استان قزوین را شامل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «منوچهر حبیبی» در جلسه فوق العاده کمیته واکسیسناسیون ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که امروز (شنبه 9 مرداد) در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در هفته گذشته شتاب بسیار خوبی را در استان به خود گرفته است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: تاکنون بیش از 186 هزار دوز واکسن به جمعیت بالای 18 سال در استان تزریق شده است که 15 درصد کل جمعیت استان قزوین را شامل می شود.

 

وی عنوان کرد: طی 2 روز گذشته بیش از 50 درصد جمعیت فرهنگیان استان و 80 درصد خبرنگاران واکسن کرونا را دریافت کرده اند و زندانیان هم جزو گروهی هستند که این واکسن را در استان دریافت کردند.

 

حبیبی اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی هم طی امروز و فردا واکسیناسیون می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه تدوین شده رانندگان حمل و نقل درون و برون شهری، پلیس راهور، آتش نشانان، اساتید و هیئت علمی دانشگاه ها و حوزه های علمیه، کارکنان پست، مراکز پلاک گذاری خودروها و کارکنان سکوهای بنزین و گاز در اولویت بعدی واکسیناسیون قرار دارند که طی  چند روز آینده دوز اول واکسن ضد کرونا را دریافت می کنند.

کد خبر 1080622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha